NZa: ‘Zorgverzekeraars moeten klanten beter informeren’
zondag 20 december 2015 | Bron: VerzekeringsSite
Uit onderzoek van de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa) blijkt dat de meeste zorgverzekeraars niet aan de verplichting voldoen om hun klanten goed te informeren. Gemiddeld wordt 1 op de 5 vragen niet goed beantwoord.
Kleine zorgverzekeraars beter dan grote
TNS Nipo belde in opdracht van de NZa 1.500 keer naar zorgverzekeraars om klantvragen te stellen over veelbesproken onderwerpen. Daarbij bleek dat kleinere zorgverzekeraars over het algemeen beter antwoord gaven op de vragen dan grote. Zorg en Zekerheid en De Friesland Zorgverzekeraars hebben 90...
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV