Minder buzz rond verzekeraars
vrijdag 29 januari 2016 | Bron: VerzekeringsSite
De buzz rond zorgverzekeraars gedurende de overstapperiode is na jaren van groei sterk gedaald. Van de merken worden VGZ, Menzis en Univé online het meest besproken. Het sentiment rond alle labels blijft overwegend positief. Hete hangijzers blijven de bekendmakingen van de premies en issues die spelen rond individuele merken die vooral op Twitter en fora worden besproken. Dit en meer blijkt uit het jaarlijkse (social) media-monitoring onderzoek van Porter Novelli en Clipit onder alle zorgverzekeraars in Nederland.
Buzz slinkt met 25%
Daar waar...
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV