Erkend adviseurs zien niets in serviceabonnement
donderdag 09 juni 2016 | Bron: AMweb
Vier van de vijf Erkend adviseurs, aangesloten bij de Stichting Erkend Hypotheekadviseur (SEH), voert minimaal één keer in de drie jaar een updategesprek met hypotheekklanten. Bij slechts 28% van de adviseurs gebeurt dat op basis van een serviceabonnement. Dit blijkt uit onderzoek door de SEH, uitgevoerd in de opmaat naar het SEH congres ‘Het nieuwe
Het bericht Erkend adviseurs zien niets in serviceabonnement verscheen eerst op amweb.
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV