Uitkomsten klantgerichtheid intermediair op 29 mei gepresenteerd
SparklingCRM organiseert in samenwerking met Adviesbureau Fred de Jong, MCH Consultancy en VVP op 29 mei een congres over klantgerichtheid in de intermediaire markt.
In de aanloop naar het congres hebben de organisatoren een trendonderzoek onder intermediars uitgevoerd. De uitkomsten van dit onderzoek worden op 29 mei in De Schakel in Nijkerk gepresenteerd.
Tijdens het congres zoekt Fred de Jong de interactie met de aanwezigen en zullen diverse sprekers aspecten van klantgerichtheid nader belichten vanuit hun eigen expertise. Daarbij zullen zij de aanwezigen praktische handvatten aan reiken voor het optimaliseren van klantgerichtheid.
De uitkomsten van het trendonderzoek laten zien dat inzetten op klantgerichtheid veel kansen biedt voor het intermediair. Het congres is bedoeld om de aanwezigen te helpen met het benutten van deze kansen.
Meer informatie en aanmelden via de website van SparklingCRM.
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV