SEH maakt in nieuwe campagne knipoog naar Aflossingsblij
dinsdag 14 mei 2019 | Bron: AMweb
De Stichting Erkend Hypotheekadviseur is onder de naam HypotheekBlij een nieuwe publieksactie begonnen. Via de campagne krijgen de consumenten uitleg over hoe ze blij kunnen worden ne blijven van een hypotheek. Volgens SEH is HypotheekBlij een knipoog naar de Aflossingsblij-campagne van de NVB, met het verschil dat er meer aan bod komt dan enkel aflossen of niet. De komende maanden gaat SEH via Facebook, LinkedIn en Instagram aandacht vragen voor de campagne.
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV