Heeft u een klacht tegen een financiële dienstverlener van wie u zelf geen klant bent? Dan kan Kifid uw klacht niet behandelen.
vrijdag 13 september 2019 | Bron: Kifid
Wanneer iemand een klacht indient tegen een bank, waarvan hij zelf geen product of dienst afneemt, kan Kifid de klacht niet behandelen. Zo bevestigt een vandaag gepubliceerde uitspraak van de Geschillencommissie. Kifid behandelt financiële klachten van consumenten en klachten van kleinzakelijke ondernemers over hun zakelijke krediet of alternatieve financiering. Dat gebeurt volgens de ‘spelregels’ zoals in het reglement vastgelegd en door Kifid toegepast. Zo moet de indiener van een klacht zelf klant zijn van de financiële dienstverlener tegen wie de klacht...
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV