Dienstverlening Knab scoort hoog bij klanten
donderdag 10 april 2014 | Bron: Eufin
De innovatieve diensten die Knab aanbiedt zorgen voor een hoge klanttevredenheid op verschillende vlakken. Dat blijkt uit onderzoek van MeMo² onder 1.035 klanten van de online bank. 83 procent van de gebruikers van Knab geeft aan tevreden tot zeer tevreden te zijn over de diensten van de bank.
René Frijters, oprichter Knab, vertelt: "Na onze lancering hebben we veel feedback gekregen over het productaanbod. We zijn samen met onze klanten een nieuwe bank aan het bouwen. En dat zie je terug in de grote tevredenheid van onze klanten. Fijn om te zien dat...
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV