Van den Neste: ‘Stop heel veel geld in leren van gedrag mensen’
donderdag 03 maart 2016 | Bron: AMweb
Als volledig online verzekeraar heeft InShared een sterke focus op klantgedrag. Commercieel directeur Johan van den Neste vertelt in het magazine bij de Social Media Insurance Monitor van ITDS over hoe InShared dat aanpakt. Van den Neste noemt in het artikel vier bouwstenen voor commercieel online succes: “In de kern van de omgeving draait het
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV