Adviseur had ‘pijnlijke vergissing’ boeterente SNS Bank moeten checken
vrijdag 15 november 2019 | Bron: AMweb
Een klant die dacht boetevrij te kunnen aflossen bij verkoop van zijn huis komt bedrogen uit. SNS Bank had dat weliswaar in een brief aan hem geschreven, maar hij had niet op die informatie mogen vertrouwen. Voor Kifid weegt daarbij extra zwaar dat hij werd bijgestaan door een financieel adviseur. Die had de juistheid moeten checken.
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV