Achmea-labels willen aantal huisbezoeken voor schadeherstel halveren
dinsdag 01 september 2020 | Bron: AMweb
Schadeherstelbedrijven die door verzekeraars worden ingeschakeld komen in de regel twee keer bij een klant aan huis. Eén keer om de schade op te nemen en een vervolgafspraak om de schade te herstellen. Door de diagnose te digitaliseren, wil Achmea het aantal fysieke bezoeken met de helft terugbrengen.
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV