Die perverse provisieprikkels waren zo gek nog niet!
vrijdag 19 oktober 2018 | Bron: AMweb
Tussenpersonen waren altijd extreem hardwerkende verkopers. Ze maakten hun klanten proactief bewust van de noodzaak om nu te zorgen voor later. Ze werden rijkelijk beloond voor hun harde advies- en verkoopwerk door de provisies van de verzekeraars. Zo ontvingen ze omzetprovisie, afsluitprovisie en doorlopende provisie. Provisie gebaseerd op ‘premie maal duur’, zorgde voor veel langlopende, gegarandeerde en dus toekomstbestendige contracten.
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV