Wij gaan u dit jaar verrassen.
woensdag 20 januari 2016 | Bron: Innovatie in verzekeringen
In april 2010 registreerde ik mijn twitteraccount. Ik wist nog niet goed wat ik ermee wilde bereiken en kende de mogelijkheden amper. Op dat moment was ik een voorloper en moest het zelf ontdekken. Aan het einde van 2010 was mijn plan klaar wat ik met Social Media, (SoMe) wilde bereiken. Als kleine tussenpersoon wordt er amper naar je geluisterd, belangenorganisatie zoals bv een Adfiz komen niet voor je op als je een geschil hebt met een bank of een verzekeraar. De klant is daar dan uiteindelijk de dupe van. SoMe is een stem van het volk, die biedt de kans...
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV