Waar is de innovatieblauwdruk van de sector?
dinsdag 18 april 2017 | Bron: AMweb
Ik zie de advertentie nog steeds voor me. Drie apen op een rij. Met de boodschap dat zelfs een aap een coupon kan invullen en daarmee een verzekering kan afsluiten. Ik werkte toen bij de NVA. Wat waren we boos! Hoe waagde die direct writer het vak van adviseur zo omlaag te halen! We gingen er vol in om de consument duidelijk te maken dat zekerheid meer is dan het invullen van een antwoordcoupon van een aanbieder die vooral bezig is met zijn eigen belang veilig te stellen.
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV