Kifid: ‘Automobilist tussen wal en schip bij klacht over Wegenwacht’
vrijdag 22 maart 2019 | Bron: AMweb
Klachteninstituut Kifid wil met de ANWB in gesprek over waar consumenten terechtkunnen met een klacht over de kwaliteit van de pechhulpverlening. De Wegenwacht verwijst zelf naar Kifid, maar die kan volgens het eigen reglement klachten niet behandelen die gaan over de manier waarop een prestatie in natura wordt behandeld. De Consumentenbond pleit voor een onafhankelijk klachtenloket.
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV